Hvem laver online marketing i din virksomhed?

Hvis du laver online marketing i din virksomhed, så prøv lige at lytte med her. For når du laver online marketing, så lad være med blot at fokusere på at skaffe kunder eller brugere ind på din hjemmeside via sociale medier, SEO og Google Ads.

Fokus også på, hvordan du kan konvertere disse brugere til kunder, og fokuser på brugervenligheden, og hvordan din hjemmeside ser ud.

Jeg havde en god snak med en virksomhed i går, som har henvendt sig til mig på LinkedIn. Vi fik en rigtig god snak, og det ender faktisk med, at jeg siger til ham, at du lægger faktisk supergodt på dine søgeord, for det havde jeg lavet en analyse på.

Du ligger i bunden af side et, side to og side tre, og vi kan selvfølgelig godt hjælpe dig med at komme op i top fem på side et, og det er selvfølgelig også vigtigt. MEN. Det er godt nok også vigtigt at få lavet en ordentlig hjemmeside.

Hans hjemmeside består af utroligt mange links, og det er ikke links via billeder, det er tekstlinks, og det er rigtigt tungt og kedeligt, og der er rigtig meget spildplads på hans hjemmeside.

Så det jeg har sagt til ham, er: Få lavet en ordentlig hjemmeside, og det kan vi sjovt nok også hjælpe med inde på professionel-hjemmeside.dk, der har vi nogle rigtig lækre hjemmesider.

Men det er jo vigtigt, at man kan bibeholde kunderne. Det er vigtigt, at man kan få dem til at se så mange sider som muligt, men det er også vigtigt, at når man tilbyder nogle kompetencer, at man lynhurtigt kan se via et lækkert billede, hvor man skal trykke sig hen.

Det var bare lige mine tips og tricks her før weekenden. Klokken er 17 her fredag eftermiddag i Filippinerne, og I må have en vidunderlig weekend. Hej hej!

Hvis du vil have en professionel hjemmeside så gå til vores forside og se vores forskellige løsninger

hjemmeside tips

Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu og få online marketing, og hjemmeside tips.